Spitalul Judeţean de Urgenţă “Dr. Pompei Samarian” Călăraşi angajeaza asistenti medicali

Jobs

Spitalul Judeţean de Urgenţă “Dr. Pompei Samarian” Călăraşi organizează in data de 08.07.2025 concurs pentru ocuparea, pe durată nedeterminată cu norma intrega (8 ore/zi), a urmatoarelor posture vacante din cadrul UPU:

– 2 posturi de asistenti medicali generalisti, cu studii postliceale;

– 1 post de asistent social debutant cu studii superioare

Concursul este organizat in conformitate cu :

– HGR nr. 1.336 din 28 octombrie 2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările si completările ulterioare

– OMS nr. 1470/2011 pentru aprobarea criteriilor privind angajarea şi promovarea in funcţii, grade şi trepte profesionale a personalului contractual din unităţile sanitare publice din sectorul sanitar cu modificările şi completările ulterioare;

– Aprobarea Consiliului Judeţean Cǎlǎraşi pentru scoaterea la concurs a posturilor;

Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplineşte cumulativ, condiţiile generale şi specifice:

A. Condiţii generale:

– are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;

– cunoaşte limba română, scris şi vorbit;

– are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

– are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;

– îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;

– nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;

– nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;

– nu a comis infracţiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).

B.Condiţii specifice:

1. Asistent medical generalist – 2 posturi

– diplomă de şcoală sanitară postliceală sau echivalentă, sau diplomă de studii

postliceale prin echivalare conf. HGR nr.797/1997

– 6 luni vechime in specialitate

2. Asistent social debutant – 1 post

– diploma de licenta in specialitate

– 0 luni vechime in specialitate

Pentru inscrierea la concurs candidaţii vor prezenta la serviciul RUNOS un dosar de concurs care va conţine următoarele documente:

– formular de înscriere la concurs (conform modelului tip ce se regaseste la serviciul RUNOS);

– copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;

– copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;

– copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;

– copie certificat de membru al OAMMGMR cu vizǎ valabilǎ in anul 2025 , sau adeverinţa pentru participare la concurs, eliberată de OAMGMAMR (pentru posturile de asistent medical);

– copie asigurare malpraxis valabilǎ in anul 2025 ( pentru posturile de asistent medical);

– copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;

– certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar, acesta poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar anterior datei de susţinere a probei scrise şi/sau probei practice;

– adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;

– certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;

– curriculum vitae, model comun european

– taxă de participare la concurs 50 RON;

– dosar cu şină;

Copiile actelor sus menţionate vor fi insoţite de actele originale pentru certificarea legalităţii lor.

Calendarul de desfăşurare a concursului este următorul:

– Termenul limită de depunere a dosarului de concurs: 30.06.2025 – până la ora 14.00

– Selecţia dosarelor: 01.07.2025

– Afişarea rezultatului selecţiei dosarelor: 01.07.2025

– Depunere contestaţii de către candidaţii ale căror dosare au fost respinse: 02.07.2025 –până ora 12.00

– Soluţionarea contestaţiilor si afişarea rezultatului: 03.07.2025

– Proba scrisă: 08.07.2025 – incepand cu ora 09.00

– Afişare rezultate proba scrisă : 08.07.2025

– Depunere contestaţii proba scrisă : 09.07.2025 – până la ora 14.00

– Soluţionarea contestaţiilor la proba scrisă si afişarea rezultatului: 10.07.2025

– Proba de interviu : 11.07.2025 – incepand cu ora 09.00

– Afisarea rezultatului la proba de interviu: 11.07.2025

– Depunere contestaţii proba de interviu : 14.07.2025 –până la ora 14.00

– Soluţionarea contestaţiilor la proba de interviu si afişarea rezultatului: 15.07.2025

– Rezultate finale : 16.07.2025

Locul susţinerii probelor va fi anunţat in timp util prin afişaj la sediul si pe site-ul unităţii.

Sunt declaraţi admişi la proba scrisǎ candidaţii care au obţinut minimum 50 de puncte pentru ocuparea funcţiilor contractuale de executie.

Promovarea probei scrise este obligatorie pentru susţinerea interviului.

Sunt declaraţi admişi la interviu candidaţii care au obţinut minimum 50 de puncte pentru ocuparea funcţiilor contractuale de executie

Punctajul final se calculeazǎ ca medie aritmeticǎ a punctajelor obţinute la proba scrisǎ şi interviu.

Posturile se ocupă in ordinea descrescătoare a punctajului obţinut.

La punctaje egale are prioritate candidatul care a obţinut punctajul cel mai mare la proba scrisă, iar dacă egalitatea se menţine, candidaţii aflaţi în această situaţie vor fi invitaţi la un nou interviu, în urma căruia comisia de concurs va decide asupra candidatului câştigător.

Bibliografia şi tematica de concurs sunt afişate impreună cu prezentul anunţ la sediul unităţii şi pe site.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul instituţiei – compartimentul RUNOS.

MANAGER INTERIMAR

Stamate Florentina

Intocmit-redactat,

Sef serviciu RUNOS

Rosu Ionela

Pentru a fi în permanență la curent cu ultimele noutăți și informații din orașul tău, urmărește-ne pe FacebookInstagram , YouTube , TikTok , Twitter .