Spitalul Judeţean de Urgenţă “Dr. Pompei Samarian” Călăraşi angajeaza 17 asistenti medicali, auditor, inginer, referent de specialitate, auditor

Jobs

Spitalul Judeţean de Urgenţă “Dr. Pompei Samarian” Călăraşi organizează pe data de 07.10.2024, incepând cu ora 09.00, concurs pentru ocuparea, pe durată nedeterminată cu norma intrega (8 ore/zi), a următoarelor posturi vacante:
– 1 post asistent medical specialitatea specialitatea BFT,cu studii postliceale din cadrul laboratorului B.F.T –Ambulatoriul integrat;
– 1 post asistent medical generalist cu studii postliceale in cadrul cabinetului de chirurgie vasculara din ambulatoriul integrat;
– 2 posturi asistenti medicali generalisti cu studii postliceale in cadrul compartimentului ingrijiri paliative-sectia oncologie ;
– 2 posturi asistenti medicali generalisti cu studii postliceale in cadrul sectiei neurologie ;
– 1 post asistent medical generalist cu studii postliceale in cadrul sectiei cardiologie ;
– 1 post asistent medical generalist cu studii postliceale in cadrul laboratorului microbiologie medicala ;
– 2 posturi asistenti medicali generalisti cu studii postliceale in cadrul sectiei chirurgie generală;
– 1 post asistent medical generalist cu studii postliceale in cadrul sectiei pediatrie ;
– 1 post asistent medical generalist cu studii postliceale in cadrul blocului operator ;
– 1 post asistent medical generalist cu studii postliceale in cadrul sectiei boli infectioase;
– 1 post asistent medical generalist cu studii postliceale in cadrul laboratorului de radiologie;
– 1 post asistent medical generalist cu studii postliceale in cadrul sectiei ortopedie-traumatologie ;
– 1 post asistent medical generalist grad principal in cadrul sectiei ATI ;
– 1 post medical generalist grad principal in cadrul cabinetului medicina interna din ambulatoriul integrat;

Concursul este organizat in conformitate cu :
– HGR nr. 1.336 din 28 octombrie 2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările si completările ulterioare
– OMS nr. 1470/2011 pentru aprobarea criteriilor privind angajarea şi promovarea in funcţii, grade şi trepte profesionale a personalului contractual din unităţile sanitare publice din sectorul sanitar cu modificările şi completările ulterioare;
– Aprobarea Consiliului Judeţean Cǎlǎraşi pentru scoaterea la concurs a posturilor;

Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplineşte cumulativ, condiţiile generale şi specifice:

A. Condiţii generale:
– are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;
– cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
– are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
– are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
– îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
– nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
– nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
– nu a comis infracţiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).

B.Condiţii specifice:

1.Asistent medical specialitatea balneofizioterapie – 1 post
– diplomă de şcoală sanitară postliceală sau echivalentă (specialitatea balneofizioterapie), sau diplomă de studii postliceale prin echivalare conf. HGR nr.797/1997
– 6 luni vechime in specialitate

  1. Asistent medical generalist – 14 posturi
    – diplomă de şcoală sanitară postliceală sau echivalentă, sau diplomă de studii postliceale prin echivalare conf. HGR nr.797/1997
    – 6 luni vechime in specialitate
  2. Asistent medical generalist, grad principal – 2 posturi
    – diplomă de şcoală sanitară postliceală sau echivalentă, sau diplomă de studii postliceale prin echivalare conform Hotărârii Guvernului nr. 797/1997 privind echivalarea studiilor absolvenţilor liceelor sanitare, promoţiile 1976-1994 inclusiv, cu nivelul studiilor postliceale sanitare
    – examen pentru obţinerea gradului de principal
    – 5 ani vechime ca asistent medical generalist

Pentru inscrierea la concurs candidaţii vor prezenta la serviciul RUNOS un dosar de concurs care va conţine următoarele documente:
– formular de înscriere la concurs (conform modelului tip ce se regaseste la serviciul RUNOS);
– copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
– copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
– copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
– copie certificat de membru al OAMMGMR cu vizǎ valabilǎ in anul 2024 , sau adeverinţa pentru participare la concurs, eliberată de OAMGMAMR ;
– copie asigurare malpraxis valabilǎ in anul 2024 ;
– copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
– certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar, acesta poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar anterior datei de susţinere a probei scrise şi/sau probei practice;
– adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
– certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
– curriculum vitae, model comun european
– taxă de participare la concurs 50 RON;
– dosar cu şină;

Copiile actelor sus menţionate vor fi insoţite de actele originale pentru certificarea legalităţii lor.

Calendarul de desfăşurare a concursului, este următorul:
– Termenul limită de depunere a dosarului de concurs: 27.09.2024 – până la ora 12.00
– Selecţia dosarelor: 01.10.2024
– Afişarea rezultatului selecţiei dosarelor: 01.10.2024
– Depunere contestaţii de către candidaţii ale căror dosare au fost respinse: 02.10.2024 –până ora 12.00
– Soluţionarea contestaţiilor si afişarea rezultatului: 02.10.2024
– Proba scrisă: 07.10.2024 – incepand cu ora 09.00
– Afişare rezultate proba scrisă : 08.10.2024
– Depunere contestaţii proba scrisă : 09.10.2024 – până la ora 12.00
– Soluţionarea contestaţiilor la proba scrisă si afişarea rezultatului: 09.10.2024
– Proba de interviu : 10.10.2024 – incepand cu ora 09.00
– Afisarea rezultatului la proba de interviu: 11.10.2024
– Depunere contestaţii proba de interviu : 14.10.2024 –până la ora 12.00
– Soluţionarea contestaţiilor la proba de interviu si afişarea rezultatului: 14.10.2024
– Rezultate finale : 15.10.2024

Locul susţinerii probelor va fi anunţat in timp util prin afişaj la sediul si pe site-ul unităţii.
Sunt declaraţi admişi la proba scrisǎ candidaţii care au obţinut minimum 50 de puncte pentru ocuparea funcţiilor contractuale de executie.
Promovarea probei scrise este obligatorie pentru susţinerea interviului.
Sunt declaraţi admişi la interviu candidaţii care au obţinut minimum 50 de puncte pentru ocuparea funcţiilor contractuale de executie
Punctajul final se calculeazǎ ca medie aritmeticǎ a punctajelor obţinute la proba scrisǎ şi interviu.
Posturile se ocupă in ordinea descrescătoare a punctajului obţinut.
La punctaje egale are prioritate candidatul care a obţinut punctajul cel mai mare la proba scrisă, iar dacă egalitatea se menţine, candidaţii aflaţi în această situaţie vor fi invitaţi la un nou interviu, în urma căruia comisia de concurs va decide asupra candidatului câştigător.
Bibliografia şi tematica de concurs sunt afişate impreună cu prezentul anunţ la sediul unităţii şi pe site.
Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul instituţiei – compartimentul RUNOS int.266.

Spitalul Judeţean de Urgenţă “Dr. Pompei Samarian” Călăraşi organizează pe data de 09.10.2024, incepând cu ora 09.00, concurs pentru ocuparea, pe durată nedeterminată cu norma intrega (8 ore/zi), a următoarelor posturi vacante:
– 1 post Auditor II in cadrul Compartimentului Audit public intern;
– 1 post inginer II specialitatea aparatură medicală, din cadrul serviciului administrativ tehnic
– 1 post de referent de specialitate III cu studii superioare in cadrul serviciului administrativ tehnic;
– 1 post arhivar in cadrul sectorului Deservire generală – Serviciul Administrativ tehnic ,

Concursul este organizat in conformitate cu :
– HGR nr. 1.336 din 28 octombrie 2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările si completările ulterioare
– OMS nr. 1470/2011 pentru aprobarea criteriilor privind angajarea şi promovarea in funcţii, grade şi trepte profesionale a personalului contractual din unităţile sanitare publice din sectorul sanitar cu modificările şi completările ulterioare;
– Aprobarea Consiliului Judeţean Cǎlǎraşi pentru scoaterea la concurs a posturilor;

Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplineşte cumulativ, condiţiile generale şi specifice:

A. Condiţii generale:
– are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;
– cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
– are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
– are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
– îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
– nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
– nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
– nu a comis infracţiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).

B.Condiţii specifice:

1. Auditor II – 1 post
– diploma de licenta in domeniul stiinṭelor economice
– 1 an vechime in specialitate
– certificat de absolvire cursuri de specializare auditor intern
2. Inginer II – 1 post
– diploma de licenta in specialitatea aparatura medicala
– 6 luni vechime in specialitate

3. Referent de specialitate III
– diploma de licenta in domeniul ştiinţelor economice, juridice sau administraţie publică
– 6 luni vechime in specialitatea studiilor absolvite

4. Arhivar
– diplomă de bacalaureat
– 6 luni vechime în activitate
– curs de arhivar. În cazul în care nu dețin acest certificat, au obligația de a-l obține
în termen de maximum 6 luni de la data încadrării

Pentru inscrierea la concurs candidaţii vor prezenta la serviciul RUNOS un dosar de concurs care va conţine următoarele documente:
– formular de înscriere la concurs (conform modelului tip ce se regaseste la serviciul RUNOS);
– copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
– copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
– copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
– copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
– certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar, acesta poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar anterior datei de susţinere a probei scrise şi/sau probei practice;
– adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
– certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
– curriculum vitae, model comun european
– taxă de participare la concurs 50 RON;
– dosar cu şină;

Copiile actelor sus menţionate vor fi insoţite de actele originale pentru certificarea legalităţii lor.

Calendarul de desfăşurare a concursului, este următorul:
– Termenul limită de depunere a dosarului de concurs: 27.09.2024 – până la ora 12.00
– Selecţia dosarelor: 01.10.2024
– Afişarea rezultatului selecţiei dosarelor: 01.10.2024
– Depunere contestaţii de către candidaţii ale căror dosare au fost respinse: 02.10.2024 –până ora 12.00
– Soluţionarea contestaţiilor si afişarea rezultatului: 02.10.2024
– Proba scrisă: 09.10.2024 – incepand cu ora 09.00
– Afişare rezultate proba scrisă : 10.10.2024
– Depunere contestaţii proba scrisă : 11.10.2024 – până la ora 11.00
– Soluţionarea contestaţiilor la proba scrisă si afişarea rezultatului: 11.10.2024
– Proba de interviu : 14.10.2024 – incepand cu ora 09.00
– Afisarea rezultatului la proba de interviu: 15.10.2024
– Depunere contestaţii proba de interviu : 16.10.2024 –până la ora 11.00
– Soluţionarea contestaţiilor la proba de interviu si afişarea rezultatului: 16.10.2024
– Rezultate finale : 17.10.2024
Locul susţinerii probelor va fi anunţat in timp util prin afişaj la sediul si pe site-ul unităţii.
Sunt declaraţi admişi la proba scrisǎ candidaţii care au obţinut minimum 50 de puncte pentru ocuparea funcţiilor contractuale de executie.
Promovarea probei scrise este obligatorie pentru susţinerea interviului.
Sunt declaraţi admişi la interviu candidaţii care au obţinut minimum 50 de puncte pentru ocuparea funcţiilor contractuale de executie
Punctajul final se calculeazǎ ca medie aritmeticǎ a punctajelor obţinute la proba scrisǎ şi interviu.
Posturile se ocupă in ordinea descrescătoare a punctajului obţinut.
La punctaje egale are prioritate candidatul care a obţinut punctajul cel mai mare la proba scrisă, iar dacă egalitatea se menţine, candidaţii aflaţi în această situaţie vor fi invitaţi la un nou interviu, în urma căruia comisia de concurs va decide asupra candidatului câştigător.
Bibliografia şi tematica de concurs sunt afişate impreună cu prezentul anunţ la sediul unităţii şi pe site.
Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul instituţiei – compartimentul RUNOS int.266.

Pentru a fi în permanență la curent cu ultimele noutăți și informații din orașul tău, urmărește-ne pe FacebookInstagram , YouTube , TikTok , Twitter .