Spitalul Judeţean de Urgenţă “Dr. Pompei Samarian” Călăraşi angajeaza referent de specialitate

Jobs

Spitalul Judeţean de Urgenţă “Dr. Pompei Samarian” Călăraşi organizează in data de 26.05.2025 concurs pentru ocuparea, pe durată nedeterminată cu norma intrega (8 ore/zi), a postului vacant de referent de specialitate gradul I cu studii superioare in cadrul serviciului administrativ tehnic.

Concursul este organizat  in conformitate cu :

  • HGR nr. 1.336 din 28 octombrie 2022pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea  carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările si completările ulterioare
  • OMS nr. 1470/2011 pentru aprobarea criteriilor privind angajarea şi promovarea in  funcţii, grade şi trepte profesionale a personalului contractual din unităţile sanitare publice din sectorul sanitar cu modificările şi completările ulterioare;
  • Aprobarea  Consiliului Judeţean Cǎlǎraşi pentru scoaterea la concurs a posturilor;

      Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplineşte  cumulativ, condiţiile generale şi specifice:

  1. Condiţii generale:
  2. are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;
  3. cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
  4. are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile <LLNK 12003     0923 2]1   0 45>Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  5. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
  6. îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
  7. nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
  8. nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
  9.  nu a comis infracţiunile prevăzute la <LLNK 12019   118 12 202   1 39>art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea <LLNK 12008    76 12 221   0 17>Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).

      B.Condiţii specifice:

           – diploma de licenta in domeniul ştiinţelor economice, juridice sau administrative

 – 6 ani si 6 luni vechime in specialitate

           Pentru inscrierea la concurs candidaţii vor prezenta la serviciul RUNOS  un dosar de concurs  care va conţine următoarele documente:

  • formular de înscriere la concurs (conform modelului tip ce se regaseste la serviciul RUNOS);
  • copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
  • copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
  • copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
  • copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
  • certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar, acesta poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar anterior datei de susţinere a probei scrise şi/sau probei practice;
  • adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
  • certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la <LLNK 12019   118 12 202   1 39>art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea <LLNK 12008    76 12 221   0 17>Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
  • curriculum vitae, model comun european
  • taxă de participare la concurs  50 RON;
  • dosar cu şină;

      Copiile actelor sus menţionate vor fi insoţite de actele originale pentru certificarea legalităţii lor.

      Calendarul de desfăşurare a concursului este următorul:

  • Termenul limită de depunere a dosarului de concurs: 16.05.2025  – până la ora  12.00
  • Selecţia dosarelor: 19.05.2025
  • Afişarea rezultatului selecţiei dosarelor: 19.05.2025
  • Depunere contestaţii de către candidaţii ale căror dosare au fost respinse: 20.05.2025 –până ora 12.00
  • Soluţionarea contestaţiilor si afişarea rezultatului: 20.05.2025
  • Proba scrisă: 26.05.2025  – incepand cu ora  09.00
  • Afişare rezultate proba scrisă :  26.05.2025   
  • Depunere contestaţii proba scrisă : 27.05.2025 – până la ora  14.00
  • Soluţionarea contestaţiilor  la proba scrisă si afişarea rezultatului:  27.05.2025
  • Proba de interviu :  28.05.2025   – incepand cu ora 09.00  
  • Afisarea rezultatului la proba de interviu:   28.05.2025
  • Depunere contestaţii proba de interviu : 29.05.2025 –până la ora 14.00
  • Soluţionarea contestaţiilor  la proba de interviu si afişarea rezultatului: 29.05.2025 
  • Rezultate finale : 30.05.2025

        Locul susţinerii probelor va fi anunţat in timp util prin afişaj la sediul si pe site-ul unităţii.

        Sunt declaraţi admişi la proba scrisǎ candidaţii care au obţinut minimum 50 de puncte pentru ocuparea funcţiilor contractuale de executie.

        Promovarea probei scrise este obligatorie pentru susţinerea  interviului.

        Sunt declaraţi admişi la interviu candidaţii care au obţinut minimum 50 de puncte pentru ocuparea  funcţiilor contractuale de executie

        Punctajul final se calculeazǎ ca medie aritmeticǎ a punctajelor obţinute la proba scrisǎ şi interviu.

        Posturile se ocupă in ordinea descrescătoare a punctajului obţinut.

        La punctaje egale are prioritate candidatul care a obţinut punctajul cel mai mare la proba scrisă, iar  dacă egalitatea se menţine, candidaţii aflaţi în această situaţie vor fi invitaţi la un nou interviu, în urma  căruia comisia de concurs va decide asupra candidatului câştigător.

       Bibliografia şi tematica de concurs sunt afişate impreună cu prezentul anunţ  la sediul unităţii şi pe site.

        Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul instituţiei – compartimentul RUNOS.

                                                       MANAGER INTERIMAR

                                                           Stamate Florentina

                                                                                                                                                                                                                                                   Intocmit-redactat,

                                                                                                                              Sef serviciu RUNOS

                                                                                                                                      Rosu Ionela

Pentru a fi în permanență la curent cu ultimele noutăți și informații din orașul tău, urmărește-ne pe FacebookInstagram , YouTube , TikTok , Twitter .